Nieuws februari 2019

Geschreven op: 21/02/2019

lieve vrienden
View this email in your browser

Nieuwsbrief februari 2019

Lieve vrienden,
Graag willen wij u via deze nieuwsbrief informeren over het werk dat we als Stichting Woorden van Geloof mogen doen. Er zijn weer volop ontwikkelingen en wij willen u hier graag van op de hoogte brengen.
Campagne
In oktober 2018 hebben we een geweldige campagne gehouden in Gulu, Oeganda. Veel mensen werden genezen, en velen namen voor het eerst in hun leven Jezus aan als hun redder en verlosser.
Op onze Youtube-pagina hebben we een aantal getuigenissen staan. Klik hier om deze te bekijken. 
 
We zijn al weer vol in de voorbereidingen voor een nieuwe campagne. Dit jaar gaan we weer naar Oeganda, nu naar de plaats Kamuli. Kamuli is een plek waar een groot deel van de bevolking moslim is. Juist hier willen we het geweldige nieuws brengen dat Gods Zoon, Jezus Christus, stierf voor onze zonden en dat Zijn striemen ons tot genezing zijn geworden.

Jop van der Bijl zal van 8 tot 18 april naar Oeganda afreizen om de campagne voor te bereiden. Een grote campagne organiseren kan niet zonder de steun van de lokale Kerk. Tijdens een voorgangersdiner worden ongeveer 60 voorgangers van verschillende kerken verwacht. Deze voorgangers zullen wij vragen om met ons mee te werken aan een regionale campagne. Ook zal Jop de lokale leiders zoals het hoofd van de politie en de burgemeester ontmoeten en bij hun de juiste vergunningen regelen die voor een campagne nodig zijn.

Wij willen u vragen om actief mee te bidden voor deze reis, bid dat God de harten van de voorgangers opent en dat er een eenheid zal zijn onder de kerken.
Deze reis kost in totaal €2.500,-. We zijn God en onze sponsors dankbaar dat we de eerste €1.400 al binnen hebben. We hebben dus nog €1.100 nodig. Zou u ons willen ondersteunen in deze reis? Maak dan uw gift over op rekening nummer NL26 RABO 0162 1676 79 t.n.v. Stichting Woorden van Geloof. Uw gift is belasting aftrekbaar.

Dank voor uw gebeden en giften.
Namens Stichting Woorden van Geloof,
Falko Lodewijk en Jop van der Bijl
Falko in Kamuli
 
Worship-avond met Worship Collective:
Zondag 24 februari organiseert Stichting Woorden van Geloof een geweldige worship-avond samen met Worship Collective.
Tijdens deze avond gaan we God aanbidden voor alle grote dingen die hij gedaan heeft en nog gaat doen. Onder leiding van Julian Goedhart zullen we in Zijn tegenwoordigheid komen en vandaar uit is alles mogelijk, genezing, bevrijding en woorden van kennis.
Wanneer: 24 Februari 19:30
Waar: De Roef 1, 8251 BJ, Dronten
Meer info: www.worshipcollective.nl
 
 
Overdenking,
Stelt u zich eens voor dat ik een geweldig medicijn zou hebben ontdekt tegen een erge ziekte, kanker bijvoorbeeld. Als ik wakker word begin ik mijn dag met aandacht te geven aan het medicijn. Dan ga naar mijn werk en doe mijn ding. Wanneer ik thuis kom voor het avondeten vertel ik mijn kinderen over het medicijn, hoe geweldig het is, wat voor kracht er in zit.
Voor het slapen gaan kijk ik nog een keer naar het medicijn. Ik vertel het mijn problemen en wat ik die dag heb mee gemaakt, het voelt goed om met het medicijn bezig te zijn. Dan val ik in slaap.
De volgende dag herhaal ik dit proces en de dag erna, en de dag dáárna. ‘s Zondags ga ik naar een grote zaal met allemaal mensen die de kracht van het medicijn óók ontdekt hebben. Er komt iemand vertellen hoe geweldig het is.

Wat zou u er van vinden als ik dit medicijn voor mij zelf zou houden? Dat ik niet zou delen met anderen wat ik ontdekt had? Zou het mij een slecht mens maken?
 
Matheus 5:14-15 U bent het licht van de wereld. Een stad die boven op een berg ligt, kan niet verborgen zijn. En ook steekt men geen lamp aan en zet die onder de korenmaat, maar op de standaard, en hij schijnt voor allen die in het huis zijn.
 
Het Evangelie van Jezus Christus is veel meer, veel mooier en veel sterker dan welk medicijn ook. Laten we het Evangelie dan ook niet voor onszelf houden maar delen met hen in nood. Ik wil u uitdagen om de komende week minstens één iemand te vertellen wie Jezus voor jou is en wat hij voor jou heeft gedaan. Ik bid dat God je zegent en dat Hij je de open gesprekken geeft waarin je het Evangelie kunt delen. In Jezus Naam!
 
Falko Lodewijk als spreker uitnodigen??
 info@woordenvangeloof.nl
06-34618450
Facebook
Facebook
Website
Website
Copyright © 2019 Woorden van Geloof, All rights reserved. 
Wenst u deze nieuwsupdate niet langer te ontvangen kunt u zich onderaan de nieuwsbrief afmelden. 

Our mailing address is: 
Woorden van Geloof
Postbus 470
HarderwijkGLd 3840 AL
Netherlands
 

 



Naar het nieuwsarchief

Steun ons

Als u achter onze visie staat, willen wij vragen ons te ondersteunen.
Maak uw giften over op rekening 1621.67.679 tnv St. Woorden van Geloof. Uw giften zijn belastingaftrekbaar.

Doneer: